Τελευταία νέα

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

Σε ρυθμούς... Πάσχα από 14 Απριλίου η αγορά – Ξεκινάει το εορταστικό ωράριο

Διευρυμένο και φέτος το πασχαλινό ωράριο. Κλειστά τα μαγαζιά τη Δεύτερα του Πάσχα, επιστροφή σε... κανονικούς ρυθμούς από τις 26 Απριλίου.
Την Πέμπτη 14 και την Παρασκευή 15 Απριλίου τα καταστήματα θα ανοίξουν από τις 9 το πρωί και θα κλείσουν στις 9 το βράδυ, ενώ το Σαββάτο 16 Απριλίου θα μείνουν ανοιχτά από τις 9 το πρωί ως τις 6 το απόγευμα.Από την Μεγάλη Δευτέρα ως την Μεγάλη Πέμπτη τα καταστήματα θα μείνουν ανοιχτά 09:00-21:00, ενώ τη Μεγάλη Παρασκευή θα ανοίξουν στη 1 το μεσημέρι μετά την αποκαθήλωση και θα κλείσουν στις 19:00, ενώ το Μεγάλο Σάββατο θα ανοίξουν στις 9 το πρωί και θα κλείσουν ως τις 3 το απόγευμα. Την Δευτέρα 25 Απριλίου τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά και θα επαναλειτουργήσουν κανονικά από την Τρίτη 26 Απριλίου.Σημειώνεται ότι τα καταστήματα του Πειραιά ανοίγουν μια ώρα νωρίτερα
Διαβάστε περισσότερα...

Έτοιμη η μακέτα για το Καρπενήσι του αύριο...

Έτοιμη η μακέτα της ανάπλασης του Κέντρου του Καρπενησίου και την ερχόμενη Τετάρτη στο Συνεδριακό Κέντρο οι δημότες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους υπεύθυνους μελετητές αλλά και να εκφράσουν τις απόψεις τους.
Ο Δήμαρχος Καρπενησίου δηλώνει σίγουρος ότι η αναλυτική περιγραφή των αλλαγών που θα γίνουν θα κάμψει τις λιγοστές αντιδράσεις, κυρίως από μερίδα εμπόρων. Να θυμίσουμε οι οι έμποροι επί της Ζηνοπούλου είναι κάθετα αντίθετοι με την προωθούμενη μονοδρόμηση και εκτιμούν ότι κάτι τέτοιο θα φέρει το μαρασμό των καταστημάτων της Κεντρικής πλατείας της πόλης
Διαβάστε περισσότερα...

Αναβάλλεται για τα τέλη Ιουλίου η επιστροφή του ΦΠΑ στους αγρότες

Δελτίο Τύπου Πέμπτη, 7 Απρίλιος 2011, 13:34 Από: "ΛΕΥΤΕΡΗΣ Κ. ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ" Προς: MOUZILOEYRYT@YAHOO.GR Λευτέρης Κ. Αυγενάκης Βουλευτής ν. Ηρακλείου Ηράκλειο, 07 Απριλίου 2011 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αναβάλλεται για τα τέλη Ιουλίου η επιστροφή του ΦΠΑ στους αγρότες Το θέμα φέρνουν στη Βουλή Ντόρα Μπακογιάννη και Λευτέρης Αυγενάκης
Κοινή κοινοβουλευτική παρέμβαση κατέθεσαν η Πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, κα. Ντόρα Μπακογιάννη, και ο Βουλευτής Ηρακλείου, Λευτέρης Αυγενάκης, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Κ. Σκανδαλίδη, και τον αρμόδιο Υφυπουργό Οικονομικών, κ. Δ. Κουσελά, καθώς αναβάλλεται για τα τέλη Ιουλίου η επιστροφής του ΦΠΑ στους αγρότες του ειδικού καθεστώτος. Ειδικότερα, στο έγγραφό τους αναφέρουν ότι «οι αλλαγές στον αγροτικό τομέα συνεχίζονται, όχι όμως προς το καλύτερο, όπως έχει πολλές φορές δεσμευτεί η σημερινή κυβέρνηση». Και συνεχίσουν: «με έκπληξη διαβάζουμε το σχετικό ΦΕΚ τ. Β’ 466 της 23.03.2011, το οποίο αναφέρεται στην επιστροφή ΦΠΑ των αγροτών. Η εν λόγω εγκύκλιος φέρνει τα πάνω κάτω σε όσα ήξεραν μέχρι τώρα οι αγρότες του ειδικού καθεστώτος. Ενώ μέχρι πέρυσι η διασταύρωση των στοιχείων γινόταν κάθε χρόνο με βάση τις δηλώσεις του προηγούμενου οικονομικού έτους - που είναι και το πιο λογικό - φέτος το υπουργείο ζητά τη συνυποβολή μέχρι 30 Ιουνίου της δήλωσης καλλιέργειας/εκτροφής του 2011. Αυτό πρακτικά καθιστά αδύνατη την επιστροφή του ΦΠΑ πριν από το τέλος Ιουνίου». Κατόπιν, αναφέρουν ότι «μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι το ΦΠΑ των αγροτών δίνονταν στους δικαιούχους μέχρι τα μέσα Απριλίου και συνήθως αναφέρονταν από τους αγρότες ως «Δώρο Πάσχα» γιατί έφτανε στα χέρια τους τις περισσότερες φορές την Μεγάλη Εβδομάδα. Ωστόσο με το ΦΕΚ τ. Β’ 466 καθίσταται σαφές ότι το νωρίτερο που θα εκταμιευτεί θα είναι τα τέλη Ιουλίου. Ως εκ τούτου, είναι δεδομένο σε πόσο δύσκολη κατάσταση θα βρεθούν δεκάδες χιλιάδες αγρότες, οι οποίοι έχουν καταθέσει τα απαραίτητα τιμολόγια από τις αρχές Φεβρουαρίου και υπολόγιζαν τα χρήματα αυτά, τη στιγμή που βρίσκεται σε δεινή οικονομική θέση όλη η χώρα και ιδιαίτερα όλος ο αγροτικός κόσμος. Επιπλέον, το ΦΠΑ, πέραν των τρεχουσών οικονομικών υποχρεώσεων εξυπηρετούσε και την αγορά γεωργικών εφοδίων ενόψει της νέας καλλιεργητικής περιόδου». Ωστόσο, επισημαίνουν ότι «δεν αρκεί όμως μόνο αυτό», καθώς «η πρόφαση της κυβέρνησης για την εν λόγω καθυστέρηση είναι ότι πρέπει ως δικαιολογητικό να υποβληθεί η Δήλωση Ενιαίας Ενίσχυσης (ΟΣΔΕ) του 2011, τη στιγμή που ακόμα και σήμερα δεν έχει αποφασιστεί ποιος φορέας θα υλοποιήσει το έργο, τα οποίο μάλιστα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί την 15η Μαΐου 2011». Στο πλαίσιο αυτό, η Πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας και ο Βουλευτής Ηρακλείου ερωτούν τον κ. Σκανδαλίδη και τον κ. Κουσελά, «πως είναι δυνατόν να δοθεί το ΦΠΑ για προϊόντα που καλλιεργήθηκαν και εμπορεύτηκαν το 2010 με βάση τη δήλωση του 2011», όπως και «πως μπορεί να γίνει η απαραίτητη διασταύρωση τη στιγμή πού αφενός οι αγρότες αλλάζουν πολλές φορές καλλιέργεια στην πάροδο των ετών και αφετέρου αυξομειώνουν την έκταση της καλλιεργούμενης γης». Κατόπιν, ερωτούν «μήπως τελικά πρόκειται για απλές προφάσεις, ώστε να καθυστερήσει η πληρωμή εις βάρος του αγροτικού κόσμου», ενώ ζητούν διευκρινήσεις «τι θα γίνει με την επιστροφή του ΦΠΑ που δικαιούται από την προηγούμενη χρονιά στην περίπτωση που κάποιος αποβιώσει ή πρόκειται να μεταβιβάσει το 2011 την αγροτική γη, οπότε δεν θα υποβάλει και δήλωση ΟΣΑΕ».
Διαβάστε περισσότερα...

Ομόνοια Πέτρας-Απεραντιακός 0-1

Σπουδαίο διπλό έβγαλε η ομάδα του Απεραντιακού για την πρώτη φάση του κυπέλλου ερασιτεχνών Ελλάδας. Οι κυπελλούχοι Ευρυτανίας επικράτησαν εκτός έδρας της Ομόνοιας Πέτρας στο Διάσελλο Άρτας με 0-1. Το τέρμα του Κώστα Αρουτίδη στο 64ο λεπτό έδωσε την απευθείας πρόκριση στους «16» του θεσμού στην Ευρυτανική ομάδα. Ο Απεραντιακός του Κώστα Πασσά πέρασε με επιτυχία το δύσκολο τεστ απέναντι σε μια ομάδα, που οδηγεί το πρωτάθλημα της ΕΠΣ Άρτας και έχει αποκλείσει δυο ομάδες Δ΄ εθνικής στην πορεία της μέχρι την κατάκτηση του κυπέλλου। Οι Απεράντιοι έπιασαν εξαιρετική απόδοση στο δεύτερο μέρος, όπου πέτυχαν το νικητήριο τέρμα και απώλεσαν πολλές ευκαιρίες, για να δώσουν διαστάσεις θριάμβου στην νίκη τους. Στο πρώτο μέρος η ομάδα της Ευρυτανίας έπαιξε προσεκτικά, προσέχοντας περισσότερο τα μετόπισθεν. Η Ομόνοια Πέτρας του Πάνου Νίκου απείλησε αρκετές φορές στο πρώτο μέρος, έχοντας την ελαφριά υπεροχή. Στην επανάληψη φάνηκαν αρκετά αμυντικά κενά στους Αρτινούς, τα οποία εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο η ομάδα του Απεραντιακού. Στα τελευταία λεπτά η ομάδα από την Πέτρα άσκησε πίεση με στημένες μπάλες, παίζοντας και με αριθμητικό πλεονέκτημα. Το παιχνίδι έγινε την Τετάρτη στο γήπεδο Κάμπων Δημαρίου στο Διάσελλο Άρτας και ξεκίνησε στις 4.30 το μεσημέρι για την πρώτη φάση του κυπέλλου ερασιτεχνών του 5ου ομίλου. Περίπου 130-150 φίλαθλοι της τοπικής Ομόνοιας παρακολούθησαν την αναμέτρηση. Το γήπεδο διαθέτει πλαστικό χλοοτάπητα και βρίσκεται στην ορεινή Άρτα

Πηγή : EvrytaniaSport: Ομόνοια Πέτρας-Απεραντιακός 0-1 http://evrytaniasport.blogspot.com/2011/04/0-1.html#ixzz1IoefsdWM Διαβάστε περισσότερα...

Συνέντευξη Τύπου του Λευτέρη Αυγενάκη για τα έργα υποδομής στην Κρήτη

Δελτίο Τύπου_Συνέντευξη Τύπου Τετάρτη, 6 Απρίλιος 2011, 18:34 Από: "ΛΕΥΤΕΡΗΣ k. ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ" info@avgenakis.gr
Προς: MOUZILOEYRYT@YAHOO.GR
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνέντευξη Τύπου του Λευτέρη Αυγενάκη για τα έργα υποδομής στην Κρήτη Συνέντευξη τύπου παραχώρησε την Τετάρτη, 6 Απριλίου, και ώρα 11.30 ο υπεύθυνος Οργανωτικού και Βουλευτής Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Λευτέρης Αυγενάκης, στα γραφεία της Δημοκρατικής Συμμαχίας στο Ηράκλειο με θέμα την καθυστέρηση και αναβολή των σημαντικών έργων υποδομής στην Κρήτη.
Στην τοποθέτησή του μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής: «Μετά τις τελευταίες εξελίξεις και τη διακοπή του προγράμματος «Πράσινη Κρήτη» που είχε ανακοινώσει επίσημα στο λαό της Κρήτης ο πρώην Υφυπ. Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και νυν Περιφερειάρχης, τα σημαντικά έργα υποδομής σε όλη την Κρήτη καταρρέουν το ένα μετά το άλλο. Δυστυχώς, η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους Κρήτες μάλλον ως «βέβαιους» και «δεδομένους», διακόπτοντας και «βάζοντας στο ψυγείο» σημαντικά αναπτυξιακά έργα. Ανά περίπτωση, είτε οι εργολάβοι κηρύσσονται έκπτωτοι (αεροδρόμιο Σητείας), είτε χρήματα δεν υπάρχουν λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων (Φράγμα Αποσελέμη), είτε απλώς αναβάλλονται συνεχώς και μάλιστα επ’ αόριστον (ΒΟΑΚ, νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι, δίκτυο για το φράγμα Φανερωμένης κλπ.) είτε υλοποιούνται με τεράστιες καθυστερήσεις (δρόμος Ηράκλειο-Μεσσαρά). Ειδικότερα, οι πολίτες της Κρήτης ζητούν την ενημέρωση και τη δέσμευση για την ολοκλήρωση των σημαντικών έργων υποδομής: 1. Φράγμα Αποσελέμη: Κατά τα φαινόμενα είναι θέμα χρόνου η διακοπή όλων των εργασιών στο φράγμα του Αποσελέμη, καθώς οι χρηματοδοτήσεις έχουν σταματήσει, ενώ δεν διαφαίνεται πρόθεση και δέσμευση εκ μέρους του Υπουργείου για τη συνέχισή του, παρόλο που έχει ολοκληρωθεί ήδη το 85% των εργασιών για το φράγμα και κατά 50%-60% οι σωλήνες άρδευσης και το υδραγωγείο. 2. Φράγμα Φανερωμένης: Το Φράγμα της Φανερωμένης αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα μεγαλύτερα έργα στην περιοχή της Μεσσαράς του Νομού Ηρακλείου Κρήτης, αφού θα μπορούσε να αρδεύει ολόκληρο τον κάμπο της Μεσσαράς. Παρά το γεγονός όμως ότι η περιοχή ταλανίζεται, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, από τη λειψυδρία και παρά το γεγονός ότι τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από την ολοκλήρωση των βασικών εργασιών του φράγματος, η καθυστέρηση στην κατασκευή των επιμέρους δικτύων έχει αφήσει ανεκμετάλλευτο ένα τόσο ζωτικής σημασίας έργο. 3. Φράγμα Πλακιώτισσας: Η κατασκευή του φράγματος της Πλακιώτισσας στη Μεσσαρά του νομού Ηρακλείου αποτελεί ένα πολύ σημαντικό αναπτυξιακό έργο για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων στο νότο του νομού. Ωστόσο, με διακοπή των εργασιών στο υπό κατασκευή φράγμα της Πλακιώτισσας, απειλούν οι 600 δικαιούχοι αποζημιώσεων για τις απαλλοτριώσεις που έχουν συντελεστεί στην περιοχή, οι οποίοι δεν έχουν εισπράξει ούτε ένα ευρώ, αν και η παρακατάθεση έχει γίνει από το 2006. Η σημαντική καθυστέρηση του έργου θέτει σε κίνδυνο ολόκληρη την κατασκευή του. 4. Φράγμα Πλατύ ποταμού: Ανολοκλήρωτη παραμένει εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο μελέτη που στοχεύει στην ολοκληρωμένη αξιοποίηση των νερών της λεκάνης του Πλατύ και αποτελεί το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο του νομού Ρεθύμνου για τα επόμενα χρόνια, αλλά και γενικότερα της Κρήτης, αφού η λειτουργία του, εκτός από την άρδευση 45.000 στερεμάτων εντός του Νομού Ρεθύμνης, θα ενισχύσει με το πλεονάζον υδατικό δυναμικό και τον υδροφορέα της Μεσσαράς με προφανείς αναπτυξιακές επιπτώσεις στο αγροτικό παραγωγικό δυναμικό της Κρήτης. 5. Φράγμα Βαλσαμιώτη: Αναγκαία η ολοκλήρωση της κατασκευής του Φράγματος Βαλσαμιώτη στο ν. Χανίων μετά του αγωγού προσαγωγής νερού από τις πηγές Μεσκλών και του αγωγού μεταφοράς νερού από το φράγμα στο αντλιοστάσιο Πατελαρίου. Υπενθυμίζεται πως το φράγμα Βαλσαμιώτη είναι ένα έργο το οποίο είχε κριθεί αναγκαίο την περίοδο 1990-93 καθώς η τότε κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον κ. Κ. Μητσοτάκη είχε επισημάνει αυτό, που τώρα όλοι θεωρούν ως απόλυτη ανάγκη. Την εξοικονόμηση και αποταμίευση των νερών που χύνονται στην θάλασσα προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα λειψυδρίας. Η αρχική μελέτη είχε εκπονηθεί από τον ΟΑΔΥΚ το 1993 αλλά λόγω των παλινωδιών των μετέπειτα κυβερνήσεων στο θέμα της χρηματοδότησης, τελικά χρειάστηκε μια ολόκληρη 20ετία για να υλοποιηθεί. 6. Δρόμος Ηράκλειο - Μεσσαρά: Υπάρχει σημαντική επιβράδυνση στο ρυθμό υλοποίησης του έργου, ώστε τίθεται εν αμφιβόλλω η ολοκλήρωση του οδικού άξονα μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και η παράδοσή του εντός του 2011 όπως είχε προβλεφτεί. 7. ΒΟΑΚ: Η αναβάθμιση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης υλοποιείται με πολύ βραδείς ρυθμούς, παρά το γεγονός ότι σχεδόν καθημερινά συμβαίνουν ατυχήματα και χάνονται ανθρώπινες ζωές. Μάλιστα, εμπαίζοντας στην ουσία τους πολίτες της Κρήτης, η κυβέρνηση εξήγγειλε πρόσφατα για μία ακόμη φορά τη δημιουργία της «Κρήτη Α.Ε.», χωρίς να δώσει καμία επιπλέον σαφή πληροφορία για το ρόλο και την αποστολή της, το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και τη στελέχωση της. 8. Αεροδρόμιο Καστελίου: Παρόλο που αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά αναπτυξιακά έργα της Κρήτης, έχει ήδη αναβληθεί τρεις φορές η δημοπράτησή του, ενώ ακόμα και σήμερα δεν έχει δοθεί εκ μέρους της κυβέρνησης δεσμευτικό πλάνο και χρονοδιάγραμμα για την υλοποίησή του. Ωστόσο, φορείς της τοπικής κοινωνίας υποστηρίζουν ότι οι μελέτες για την κατασκευή του έργου δεν λαμβάνουν υπόψη τους την περιβαλλοντική, την οικονομική και την κοινωνική ανάπτυξη, ενώ διατυπώνοντας τις ενστάσεις τους σημειώνουν ότι το οικονομικό μοντέλο βιωσιμότητας που έχει αποφασίσει η κυβέρνηση για την κατασκευή του νέου αερολιμένα Ηρακλείου στο Καστέλι Πεδιάδος βασίζεται καθαρά σε υποθέσεις. 9. Αεροδρόμιο Σητείας: Παρά την αναγκαιότητα της υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου για την περιοχή της Σητείας και του Νομού Λασιθίου κατ’ επέκταση, ένα χρόνο μετά την επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου δεν έχει βρεθεί λύση για να ολοκληρωθούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις και ό,τι άλλο απαιτείται για την αποπεράτωση του συγκεκριμένου αεροδρομίου». Κατόπιν, υπογράμμισε ότι «ο κόσμος της Κρήτης έχει κουραστεί από τις κυβερνητικές παλινωδίες, τη διακοπή και τις συνεχείς αναβολές των σημαντικών έργων υποδομής που έχει πραγματικά ανάγκη ο τόπος. Σε κάθε περίπτωση, τα μέλη της κυβέρνησης πρέπει να πάψουν να θεωρούν την «πράσινη Κρήτη» ως βέβαιη και ως δεδομένη. Γιατί η ανάπτυξη του τόπου και η ευημερία των πολιτών της δεν μπορούν να περιμένουν και αναβάλλονται επ’ αόριστον». Κλείνοντας, απευθυνόμενος στους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δ. Ρέππα, και Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Κ. Σκανδαλίδη, ρώτησε: 1. «Προτίθεται το Υπουργείο να μας ξεκαθαρίσει με σαφήνεια την πορεία υλοποίησης του Φράγματος Αποσελέμη; Θα σταματήσει η χρηματοδότηση του έργου; Δεσμεύεται η κυβέρνηση για την ομαλή συνέχισή του και εάν ναι, ποιο είναι το σχετικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης; Για ποιους ακριβώς λόγους παραμένει «ξεχασμένο» το Φράγμα Φανερωμένης; Δεσμεύεστε να προχωρήσετε στην άμεση κατασκευή και ολοκλήρωση των επιμέρους δικτύων που θα τροφοδοτήσουν με νερό όλο τον κάμπο της Μεσσαράς; Ποια είναι ακριβώς η πορεία υπολοποίησης του έργου του Φράγματος Πλακιώτισσας; Δεσμεύεστε ότι αυτό θα ολοκληρωθεί χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις; Σε ποια ακριβώς φάση υλοποίησης βρίσκεται η ολοκληρωμένη αξιοποίηση των νερών της λεκάνης του Πλατύ ποταμού μέσω του Φράγματος; Σε ποια ακριβώς φάση υλοποίησης βρίσκεται η κατασκευή του Φράγματος Βαλσαμιώτη και των συναφών δικτύων; Σε ποια ακριβώς φάση υλοποίησης βρίσκεται ο δρόμος Ηράκλειο - Μεσσαρά; Η κατασκευή ποιών σημείων του δρόμου εκκρεμεί ακόμα; Έχουν δεσμευτεί τα συγκεκριμένα ποσά προκειμένου να ολοκληρωθεί το οδικό δίκτυο και να μην μείνει ημιτελής ο συγκεκριμένος οδικός άξονας; Σε ποια ακριβώς φάση υλοποίησης βρίσκεται ο ΒΟΑΚ; Ποια σημεία κατασκευής εκκρεμούν; Δεσμεύεται η κυβέρνηση για την απρόσκοπτη συνέχιση της χρηματοδότησης των εργασιών και ποιο είναι το σχετικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης; Ποιος είναι ο ακριβής σχεδιασμός και το σχετικό χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του νέου Διεθνούς Αεροδρομίου στο Καστέλι; Τι ακριβώς περιλαμβάνει το έργο; Λαμβάνουν υπόψη τους οι μελέτες την περιβαλλοντική, την οικονομική και την κοινωνική ανάπτυξη Δεσμεύεται το Υπουργείο να ολοκληρώσει το έργο του αεροδρομίου Σητείας και αν, ναι, ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αυτού;»
Διαβάστε περισσότερα...